poniedziałek, 27 kwietnia 2015

:)

Nie, on już nie jest mój. Był, kiedyś. Teraz jest już inna. Może lepsza, może bardziej naiwna. No bo jak można nie być naiwnym przy nim.? Przy jego czułym uśmiechu, słodkimi ustami i namiętnymi słowami. Magnetycznymi oczami, czułymi gestami i delikatnymi ruchami./

Martwi ludzie z martwymi sercami podążają wymarłymi ścieżkami, biegną do przeszłości, zamiast za marzeniami, mają siebie, a są sami.
To miasto jest martwe, mimo że oddycha, nad nim chmury czarne jak najprawdziwsze zło
Poumierali trupy na ulicach wiszą na szubienicach.

„A wszystko co musisz zrobić to założyć słuchawki, położyć się na ziemi i słuchać CD Twojego życia, krok po kroku, nic nie możesz przeoczyć: wszystkie były zbłazowane, i wszystkie w jakiś sposób potrzebne są żeby iść dalej. Nikt Cię nie potępia, nikt Cię nie osądza jesteś tym kim jesteś i nie ma niczego lepszego na świecie. Pauza,przewijanie,play i jeszcze raz,i jeszcze raz,i od nowa-nie wyłączaj nigdy Twojego ulubionego artysty,kontynuuj nagrywanie, zbierz wszystkie utwory,by wypełnić chaos, który masz wewnątrz siebie.I jeśli pojawi się jedna łza,kiedy będziesz słuchał, nie bój się.To będzie łza fana, który słucha swojej ulubionej piosenki…”
- Jestem szczęśliwa. Nigdy w całym swoim życiu nie czułam się tak dobrze. A ty? - Ja? – Przytula ją do siebie. – Ja czuję się znakomicie. - Tak, że mógłbyś dotknąć palcem nieba? - Nie, nie tak. - Jak to, nie tak? - O wiele wyżej. Co najmniej trzy metry ponad niebem.
"Deszcz zalewał całą twarz, on otworzył usta potem,Żeby ten ostatni raz, złapać w język kilka kropel,Wsunął stal pomiędzy zęby, zamykając ciepło ust,"Do widzenia moja bejbi", myślał pociągając spust" |G"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz