sobota, 27 czerwca 2015

Breaking Benjamin - Dance with the devil

Stoję tutaj
Bezradny i pozostawiony na śmierć

Zamknij oczy
Mija tak wiele dni
Łatwo jest znaleźć złe rzeczy
Trudniej znaleźć te dobre

Wierzę w ciebie
Mogę ci pokazać
Że potrafię przejrzeć na wylot
Wszystkie twoje puste kłamstwa
Nie pozostanę długo
W tym tak złym świecie

Powiedz 'żegnaj'
Gdy tańczymy tej nocy z diabłem
Nie odważysz się spojrzeć mu w oczy
Gdy tańczymy z diabłem tej nocy?

Drżenie
Pełzające po mojej skórze
Gdy czuję twoje zimne, martwe oczy
Kradnące moje życie

Wierzę w ciebie
Mogę ci pokazać
Że potrafię przejrzeć na wylot
Wszystkie twoje puste kłamstwa
Nie pozostanę długo
W tym tak złym świecie

Powiedz 'żegnaj'
Gdy tańczymy tej nocy z diabłem
Nie odważysz się spojrzeć mu w oczy
Gdy tańczymy z diabłem tej nocy?

Trzymaj się
Trzymaj się

Powiedz 'żegnaj'
Gdy tańczymy tej nocy z diabłem
Nie odważysz się spojrzeć mu w oczy
Gdy tańczymy z diabłem tej nocy?

Trzymaj się
Trzymaj się

Żegnaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz