niedziela, 17 maja 2015

Wytrzymaj kochanie.

     Zbliżamy się do siebie i oddalamy.
Wuem,że boli,
lecz nic nie mów, wytrzymaj.
    To życie skarbie, nas dotego zmusza.
i mam złe wieści, kochanie, złe wieści.
To jest zbyt skomplikowane, by mogło przetrwać.
Słyszę jak krzyczysz,
ale to nic kochanie, wytrzymaj.
Zabierz mnie tam, gdzie nie dociera ból,
ale mam złe wieści,kochanie, złe wieści.
    Serce nie sługa ciągle ucieka,
ukrywa uczucie i nie możemy zwlekać.
Kręci się, wierci i marudzi,
boi się o  to,że miłością się znudzi.
   Ukryj to co we mnie złe,
zmaż wszystkie grzechy i uczyń czystą.
   Piekielna istota zrodzona z bólu i nienawiści.
Ale mam złe wieści, skarbie, złe wieści
nie jestem tą, której szukasz.


Własnego autorstwa, więc proszę nie kopiować ale zachęcam do komentowania


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz