czwartek, 30 kwietnia 2015

Mam nadzięję, że się spodoba... ;)

Twoje oczy błyszczą jak gwiazdy na niebie w piękną, hebanową noc.
Twoje usta czerwone jak rubiny.
Twoja alabastrowa skóra delikatna jak jedwab.
Twoje włosy spływające blond kaskadą na twe delikatne ramiona.
Twoje niewinne serce oddane w moje ręce.
Twoja dusza złączona z moją.
To cudowne uczucie, miłość.
Nauczyłaś mnie jej.
To wszystko oddałaś mnie.


***
Tak dla niepoinformowanych. Wczułam się w rolę chłopaka i opisałam jego uczucie i hmm..spojrzenie.? na kobietę dla niego idealną.
Nie, nie jestem lesbijką, ani nic z tych rzeczy,.. Po prostu chciałam zmienić perspektywę pisania, taki mój mały eksperyment..
Naprawdę, BARDZO proszę o zostawianie komentarzy pod  wpisem, ponieważ Wasze opinie są dla mnie BARDZO ważne..
Całuski,
Julia

1 komentarz:

  1. Witam!
    Jak mam być szczera to ten wiersz nie spodobał mi się specjalnie. Te epitety nie są szczególnie wyszukane, czy oryginalne. Są po prostu przeciętne. Brakuję mi tutaj tego czegoś. Promować możesz się na przykład na blogach z wierszami (chociaż nie wiem, czy takie istnieją). Dosyć trudno jest zareklamować takiego bloga, ponieważ mało kto czyta wiersze. Musisz nad nimi jeszcze dużo popracować. Jeśli pragniesz mieć czytelników twory Twojej wyobraźni muszą przyciągać uwagę. Na przykład rymowane wiersze są w większości lubiane. Masz tu dziewczynę piszącą wiersze. Są świetne. Możesz też założyć konto na portalu Zapytaj.com i tam się pytać, czy dobrze idzie Ci pisanie.
    http://zapytaj.onet.pl/Profile/page,question,2308143,0.html
    Sonrisa

    OdpowiedzUsuń