sobota, 27 czerwca 2015

Breaking Benjamin - Dear Agony

'Droga Agonio'


Nie pozostało mi nic, co mógłbym dać
Znalazłem idealne zakończenie
Zostałaś stworzona by sprawiać ból
Rozpływając się w brudzie
Przenieś mnie w niebiańskie ramiona
Oświetl drogę i pozwól iść
Poświęć czas by odebrać mi oddech
Skończę tam, gdzie zacząłem

I znajdę wewnątrz wroga
bo czuję jak pełza pod moją skórą

Droga Agonio
Po prostu odejdź ode mnie
Cierpię powoli
Czy właśnie tak musi być?
Droga Agonio

Nagle
Gasną światła
niech wieczność pogrąży mnie
Będę walczyć o ostatni oddech
Będę walczyć do końca

I znajdę wewnątrz wroga
Ponieważ czuję jak pełza pod moją skórą

Droga Agonio
Po prostu odejdź ode mnie
Cierpię powoli
Czy właśnie tak musi być?
Nie zagrzebuj mnie
Wrogu bez twarzy
Przykro mi 
Czy właśnie tak musi być?
Droga Agonio

Zostaw mnie
Boże, pozwól mi iść
Jestem siny i nieżywy
Czarne niebo zapłonie
Miłość ciągnie mnie w dół
Nienawiść mnie podnosi
Tylko się odwróć
Nie zostało już nic

Gdzieś z dala od tego świata
Nie czuję już nic

Droga Agonio
Po prostu odejdź ode mnie
Cierpię powoli
Czy właśnie tak musi być?
Nie zagrzebuj mnie
Wrogu bez twarzy
Przykro mi 
Czy właśnie tak musi być?
Droga Agonio

Nie czuję już nic....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz