sobota, 4 kwietnia 2015

Plumb - Don't deserve you

Jesteś pierwszą twarzą jaką widzę
i ostatnią rzeczą o której myślę
Jesteś powodem dla którego żyję
Jesteś tym bez czego nie mogę żyć 
Jesteś tym bez czego nie mogę żyć

Nigdy się nie poddajesz
kiedy się załamuję
Twoje ramiona są zawsze otwarte
I szybko wybaczasz
Kiedy popełniam błąd
Kochasz mnie w mgnieniu oka

Nie zasługuję na Twoją miłość
Ale dajesz mi ją i tak
Nie mogę się nacieszyć
Jesteś wszystkim czego potrzebuję
I kiedy odchodzę 
Ty zrywasz się i biegniesz za mną
To właśnie robisz
I nie zasługuję na Ciebie

Jesteś światłem w moich oczach
Dajesz mi powód by wciąż próbować
Dajesz mi więcej niż mogłabym sobie wymarzyć
I sprawiasz, że Ci się poddaję
Sprawiasz, że Ci się poddaję*

Twoje serce jest złote i jak to możliwe, że jestem tą
którą wybrałeś by kochać
Dalej nie mogę uwierzyć, że jesteś obok mnie
po tym wszystkim, co zrobiłam

Nie zasługuję na Twoją miłość
Ale dajesz mi ją i tak
Nie mogę się nacieszyć
Jesteś wszystkim czego potrzebuję
I kiedy odchodzę 
Ty zrywasz się i biegniesz za mną
To właśnie robisz
I nie zasługuję na Ciebie

Nie zasługuję na taką szansę
Nie zasługuję na miłość, która daje mi wszystko
Jesteś wszystkim czego pragnę

Nie zasługuję na Twoją miłość
Ale dajesz mi ją i tak
Nie mogę się nacieszyć
Jesteś wszystkim czego potrzebuję
I kiedy odchodzę 
Ty zrywasz się i biegniesz za mną
To właśnie robisz
I nie zasługuję na Ciebie
I nie zasługuję na Ciebie

*Równie dobrze można przetłumaczyć to dosłownie jako sprawienie, że klęka, jak do modlitwy, ponieważ osobą, do której się zwraca autorka tekstu jest Bóg, aczkolwiek można go oczywiście interpretować dwuznacznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz